Tuesday, 19 January 2010

Lil Satin White Baptism dress


A cute tiny little satin white baptism dress for a 6 month old... very delicate handling needed during the making... yet still in progress...

Well see more of the complete set tomorrow.

4 comments:

Cath J said...

Very Cute.. ^_^

LyDia DeLia said...

waa!! susah tuu nak buat dress yang mcm ni!! tambah pulak nak buat bias (betul ke ayat ni?) kat bahagian kolar tu..dah tu kain jenis satin lak tu..err..great work zura!! i tak cukup sifat sabar lagi untuk buat dress mcm ni..huhuhu..

Jurra said...

Thanx Cath J!

Lydia, hmmm.. tau takpe..
Pertama, peter pan collar tu tak senang nak buat, bagi saya la... kalau cincai..har.. siap le kene tetas puluh kali...kalau kain putih... mesti jadi kelabu dah..

Kedua, bias binding atau piping kat kolar tu...actually senang.. tapi kena ada teknik masa cantum.. Kene berani redah je... kalau tak cantik tetas aje.. buat sampai jadi.. Tak brani satin... praktis cotton dulu...(ini darurat punya hal... nasib baik jadi)

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

Copyright Text